تغذیه مناسب و بهترین زمان ورزش در ماه رمضان

با فرا رسیدن ماه رمضان معمولاً ورزشکاران در خصوص روند برنامه تمرینی و تغذیه در این ماه دچار سردرگمی می شوند. گرم بودن هوا و طولانی بودن حد فاصل سحر تا افطار مقداری شرایط را برای ورزشکاران سخت می کند.

 

متن کامل خبر

۱۱ ماده غذایی ضروری برای ورزشکاران و افزایش آمادگی بدنی

 استفاده از دانش تغذیه ورزشی برای افزایش عملکرد ورزشکاران، سرعت ریکاوری و عضله سازی بسیار مهم است و اگر این علم به درستی در کنار فعالیت ورزشی به کار گرفته نشود، می توان گفت فعالیت ورزشی شما بازدهی چشمگیری نخواهد داشت.

متن کامل خبر

حفظ توان بدنی ورزشکاران با موز

محققان آمریکایی به ورزشکاران توصیه کردند که به هنگام فعالیت های ورزشی خود به منظور حفظ توان بدنی و قدرت خود موز بخوردند زیرا این میوه نسبت به نوشیدنی های ورزشی توان بالاتری به آن ها می دهد و موجب حفظ توان بدنی ورزشکاران می شود.

متن کامل خبر

در حین فعالیت ورزشی و بعد از آن چه میزان آب باید نوشید؟

بعد از ۲۰ دقیقه دویدن آهسته شروع به عرق کردن می کنید، تشنه می شوید و کم کم احساس خستگی در شما پدیدار می شود. مشکل از کجاست؟ جواب به احتمال زیاد این است که علائم کم آبی نمود کرده اند. افزایش فعالیت بدنی و گرمای هوا به طور کلی سبب افزایش کم آبی بدن می شوند.

متن کامل خبر
  • علم تمرین
  • روانشناسی ورزشی

Plateau Practice

آتروفی چیست؟

درد پهلو هنگام دویدن و درمان آن

تصویرسازی ذهنی در ورزش

تأثیر مشت کردن دست چپ بر افزایش تمرکز ورزشکاران

تعداد بازدید کنندگان امروز : 17 نفر
کل بازدید امروز : 17
تعداد بازدید کنندگان دیروز : 126 نفر
کل بازدید دیروز : 126
تعداد بازدید کنندگان این ماه : 425 نفر
کل بازدید این ماه : 429